Wij zijn op zoek naar eigenaren van Samsung telefoons waarbij plotseling een roze of paarse streep op het scherm zichtbaar is geworden. Wanneer aan de bovenzijde op het scherm wordt gedrukt (niet te hard) bij de letters UNG van Samsung, dan lijkt de streep minder te worden of te verdwijnen. Ook dit probleem? Laat het ons zsm weten!
Via de website van Samsung kan de telefoon aangemeld worden voor reparatie onder garantie, maar wat dan nog niet duidelijk is, is dat Samsung de telefoons voor reparatie naar Dynafix stuurt. Wanneer er iets van optische schade wordt geconstateerd, dan wordt direct de garantieclaim afgewezen. De klacht zelf wordt helemaal niet onderzocht! Dynafix stuurt vervolgens een email met een betalingsvoorstel wat hoger is dan bij Samsung op de website staat. De andere mogelijkheid is de telefoon ongerepareerd terugkrijgen voor €50,- of de telefoon "gratis" afstaan. Dynafix heeft een bijzonder slechte reputatie en het is dan ook erg vreemd dat Samsung nog gebruik maakt van de diensten van Dynafix / Dynalogics.
Met een klacht over Dynafix kunt u achteraan de rij aansluiten. Letterlijk zelfs, want wanneer u gaat bellen, dan belt u voor €0,45 per minuut met een wachttijd van minimaal 10 minuten per keer. De medewerker zal vervolgens herhalen wat u al per mail heeft ontvangen. Zinloos dus en kostbaar. Emails sturen naar questions.nl@dynafix.com worden laat of helemaal niet beantwoord. Klachten over Dynafix kunt u overal kwijt op internet en ook hierbij bent u de eerste niet...
Hier een aantal links en afbeeldingen over deze roze streep op de Samsung telefoons:
Roze /paarse streep Samsung GSM Helpdesk
Klacht paarse streep Samsung bij T-Mobile forum
Klacht over Samsung S6 bij Klacht.nl
Zie ook https://112android.nl/blog/samsung-gorilla-glass-broodje-aap-verhaal